maandag 13 december 2010

13-12-3010 De Kat en de Muis niet thuis, en 20.000 op de teller



Eerst bij Rob op de koffie met gebak. Wim bleef vandaag thuis, om in de buurt van zijn Marian te zijn. Koffie en gebak smaakt me prima, en natuurlijk hebben we het nog even over de zware terugrit van Rob j.l zaterdag vanuit Dronten. Aan het eten heeft het niet gelegen. De conditie misschien ? Het zelfde is mij ook een keer overkomen. Het urenlang maar een beedje rondhangen bij Velomobiel brak mij toen aardig op. Je kunt daar beter wat gaan sleutelen aan je fiets, of aan onderdelen daarvan.Ik moet bij De Muis even een voorvork bezorgen. Bij het Hof van Schoorl is ze niet. Dan maar even bellen. Dit nummer is niet meer in gebruik, hoor ik een vrouw zeggen. Dan maar richting Burgerbrug. De vlotbrug aldaar is afgesloten, en ik ga maar door naar de volgende. Kan ik meteen even kijken of Juf Katje thuis is. Ook niet ! Ik wil van de dames graag weten of ze ook nog steeds drie dagen mee gaan naar Brabant, en hoe, fietsend of met de auto met de Velo's op een aanhanger ? 60 km gereden. Wordt vervolgd... P.s Ik heb. in navolging van Wim en soort condens-opvangscherm gemaakt, en het werkt ook nog !

2 opmerkingen:

simply red zei

Hoi Kees,

Zit jouw deflectortje alleen op je vizier geklit of ook nog op het dekje.

Groet,

Paul Dijs

Kees van Hattem zei

Beste Paul. Strookje klittenband aan de onderkant van de deflector,en vast zetten op de strook van de deksel. Succes ermee. Kees