dinsdag 13 juli 2010

13-07-2010 Nieuwe werkplek Cees bijna klaar



Vanmorgen fiets ik op uitnodiging van Matthijs naar Den Helder. Er wordt daar hard gewerkt om een nieuw pand in te richten als opleidingslocatie van Installatiewerk Den Helder. Niet alles gaat naar wens, het wachten was op bestelde spullen, die niet bestelt bleken te zijn. Zodoende is de oplevering enkele weken later, maar dan heeft Cees een mooie werkplek. Ik eet daar samen met de mannen mijn lunch op, en daarna weer langs het kanaal naar huis. Het is 10 graden koeler dan j.l zaterdag, en het is heerlijk fietsen. Morgen ga ik even langs Ventisit voor een stuk vloerbedekking, en een op maat gemaakt Quest matje. Wat zal dat lekker zitten, straks in Ierland. 95 km gereden. Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

Jan Reus zei

Hoi Kees,

Leuk man, weer foto's

Groet Jan.

Mick zei

Van die opleiding installatietechniek heb ik ook nog steeds profijt: Binnenkort toch eens die convectorput inbouwen!