zaterdag 2 januari 2010

02-01-2010 Er ligt te veel sneeuw ! !




Vannacht is hier 5 cm sneeuw gevallen, te veel om de Kiepertjestocht te rijden. Jammer maar helaas ! Om iets over 9.oo uur komt er een busje voorrijden met aanhanger, met daarop twee Versatiles. Het zijn Jules en Elly Boetekees. Ze zijn volkomen verrast door gevallen sneeuw. In Amstelveen was nog geen vlokje gevallen. Ik nodig ze nog wel uit voor de koffie, maar omdat de parkeerplaatsen vol zijn, en het lastig inparkeren is met al die sneeuw, gaan ze weer op huis aan. Ik hoor Jules nog zeggen dat hij de volgende keer even de @mailbox zal bekijken ! Cees Roozendaal liet weten, net als Ron Dekker toch nog even langs te komen, per auto. Marian gaat alsnog het beslag maken voor de kniepertjes, en Cees krijgt de eerste, gevuld met slagroom. Wordt vervolgd...

5 opmerkingen:

Sebastiaan zei

Hoi Kees,
Jammer, maar helaas. Keek net naar buiten en zag dat het zelfs nog sneeuwt. Was er helemaal klaar voor!
Volgende keer beter...
Groet,

Sebastiaan

Cees zei

Hoi Kees,
Hier ligt meer sneeuw dan de afgelopen weken. Ga straks naar mijn ouders via Heerhugowaard , kan ik toch nog even die knieper bekijken. Groet Cees

Motoroka zei

Hallo Kees,

Er ligt hier niet heel veel ± 3cm denk ik, maar het sneeuwt nu wel flink, had wel mijn fiets kleren aangetrokken toen ik naar beneden ging, had er wel zin in maar ook mijn bedenkingen en dus eerst maar even de blog bekeken en zag dit bericht. Kom misschien nog wel even langs om de band te betalen en uit te vinden wat Kniepertjes zijn. Groet Ron

marcel beekmans zei

kan me die reaktie wel voorstellen ja, hier is nauwelijks wat gevallen....

iig goed fietsjaar toe gegewenst,

groet marcel ( ff binnenbandje verwisselen maar dan )

Robbedoes zei

Hoi Kees,

Toen ik vanmorgen om 3 uur begon met werken moest ik meteen aan je tocht denken.
Het begon toen net licht te sneeuwen.
Even voorbij Wormerveer was het over met de sneeuwpret.
Op de terugweg rond 7 uur begon het daar net te sneeuwen.

BTW wat hebben jullie daar een prachtig fornuis staan.

Gr
Rob

ps Hopelijk is de sneeuw de komende week verdwenen en kunnen we fietsend van Dronten naar huis