vrijdag 24 juli 2009

24-07-2009 Buien en inschrijving Borkum


Om 11.00 uur is het droog en zonnig. Eerst even de stoel in de Quest laten zakken, omdat de nieuwe Ventisit mat een stuk dikker is dan de Rainbow mat. De mat met zachte toplaag zit héël comfortabel. Als over een jaar mijn nieuwe Quest er is, laat ik voor die tijd een mat op maat maken van het zelfde materiaal. Via Ursem, Oudendijk, Beets ga ik naar de dijk bij Schardam. Zal ik naar Volendam, of via Oosthuizen weer op huis aan ? Ik zie dreigende luchten om me heen. De wind neemt toe, en ik ga van de dijk af, en ga dwars door de Beemster naar Schermerhorn. Bij thuiskomst lees ik een @mail van de organisatie van het Velomobiel treffen in Borkum, waarin staat dat men het liefst ziet dat er als groep gereden wordt, en dat er een verplichting is om op bepaalde locaties te overnachten. 51 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: