vrijdag 17 juli 2009

17-07-2009 Op de koffie bij Pé en Jan


De lucht is opgeklaard, tijd om naar Middenmeer te rijden, om Pé gedag te zeggen. Ik zie dat hij thuis is, en Tinie is er ook. Ze zijn net een week terug van een lange wandelvacantie in Frankrijk, en zoals we Pé kennen is het fotoboek met tekst al klaar.Ik zie mooie plaatjes en een héél gelukkig stel. Ik doe verslag van de rit naar Tilburg, en de laatste ontwikkelingen. Ik ga ook nog even bij Jan kijken in Oostwoud. Daar aangekomen zie ik de neus van zijn zelfbouw Alleweder in de tuin liggen, en ik hoor dat de fiets gesloopt is. Bruikbare onderdelen heeft hij bewaart. Zijn Quest heeft wat schade opgelopen, toen de niet op de rem staande fiets door de wind , op het tuinpad tegen de aanhangwagen is gereden. Dat wordt plamuren,schuren en opnieuw verven. Maandag gaat Jan ook mee naar Dronten. Pé kan jammer genoeg niet mee, hij gaat met Tinie mee naar de begrafenis van haar tante. Wim sluit zich bij ons aan op de Zijlweg om 9.30 uur. De Muis had ook graag mee gereden maar ze moet maandag om 12.00 uur weer aan het werk, en voor die tijd zijn wij nog niet terug. Als ik op huis aan ga, is het bewolkt en het is harder gaan waaien. Onze dochter Wanda heeft gisteren in de Mango gezeten. Ze is 1.58 meter, dus er moet het een en ander aangepast worden. Het crankstel zo ver mogenlijk naar voren gezet. Nu nog kortere cranks, en de stoel hoger zetten met schuimblokken. 70 km gereden. Wordt vervolgd...

1 opmerking:

marcel beekmans zei

dus we rijgen binnenkort verhalen in de kontekst van "pa, moe en dochter op stap"???