woensdag 1 juli 2009

01-07-2009 Rondje West Friesland

Het is 10.30 uur, ik ga via de Westerweg, de Provinciale Weg en de A.C. de Graafweg naar Oostwoud. Zou Jan Geel thuis zijn, of is hij fietsen in zijn Quest ? Daar aangekomen hoor ik het hondje al blaffen. Annie komt me begroeten, en ik hoor dat Jan in zijn beschilderde , en van allerlei andere verfraaiingen voorziene Quest is gaan fietsen om 11.00 uur. Had een mooi plaatje opgeleverd. N a de koffie ga ik via de Vereweg naar Opperdoes, door het zo mooie Twisk en neem de Parallelweg langs de A7, en kom zo op de Koggenrandweg uit. Via Aertswouud, de Langereis, en de Oostdijk, waar ik een race -fietser met een splinternieuwe Cologna moet afschudden. Bij 46 km per uur haakt hij definitief af. Van de warmte geen enkele last gehad, als je maar gang blijft maken. 81 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: