dinsdag 17 maart 2009

17-03-2009 Rit naar het noorden, en morgen nieuwe banden test

Het is al 12.00 uur geweest, de hoogste tijd voor een rit. De wind in noordelijk, dus die kant ga ik ook maar uit. De zon komt net door en het is mooi fietsweer. Ik ga via het Geestmerambacht naar Schoorldam, de brug over en dan rechts de parralelweg op. Zal ik naar Den Helder? Volgende keer maar samen met Wim of , of alle twee. Ik zag dat accountant S J Talsma personeelsuitbreiding zocht, kan hij eindelijk de vrijdag vrijaf nemen om te gaan fietsen met de Bende van Wim. Bij St Maartensvlotbrug ga ik over de vlotbrug tot aan St Maarten, en ga rechts de West Friese Omringdijk op. Op de dijk zie ik vlak voor Krabbedam een paard en ruiter. Voorzichtig want je weet maar nooit! Het paard spitst de oren, de amazone stelt het paard gerust, en ik kan er zo langs rijden. Bij Schoorldam ga ik links de Diepsmeerweg op en via Oudkarspel naar De Noord. Al snel ben ik weer thuis, en ik verheug me op morgen, want Wim en ik gaan de 26"banden opnieuw uitgebreid testen, op uitrollen en montage. Wim "meet en weet"Schermer zal de testresultaten weer als vanouds op zijn blog zetten. Er is een nieuwe locatie gevonden, met glad asfalt, en dat zal de meetresultaten alleen maar ten goede komen. 68 km gereden. Wordt vervolgd...

3 opmerkingen:

Tally-ho zei

Wanneer kom je solliciteren?
Gr. Sebastiaan

Kees van Hattem zei

Heb je een vacature betaald fietsen en of reclame rijden. Ik heb niets met cijfers en geld zaken. Groeten Kees

Pé Koomen zei

Als je weer een stukje zomaar gaat fietsen geef dan even een seintje, ik was ook een beetje in die regio waar jij vandaag zat.

gr.Pé