zondag 15 februari 2009

15-02-2009 5000 km gereden in Quest 209

Gisteren heb ik in de Quest en de Mango de TerraCycle kettingrol gemonteerd. Van Wim had ik begrepen dat de lager met de code ABEC 7 het neusje van de zalm is, en zeker 50.000 km mee kan. Ik heb deze kettingrollen besteld bij Sinner, al was het even schrikken van de prijs 109 euro per stuk, maar je hebt dan ook een mooi stukje innovatie in handen. Vanmorgen maar weer eens in de Quest gestapt na twee dagen niet gefiets te hebben ,omdat onze dochter Wanda j.l. vrijdag is getrouwd. Het was een prachtig feest, en alles verliep naar wens. Ik fiets naar de Molengroet, waar ons oudste kleinkind Ruby met haar moeder een vakantie huisje heeft gehuurt om op het feest te kunnen zijn. Marian en dochter Suzan met kleinzoon Vinny zijn er ook. Ik drink een kop koffie en wens ze een goede terugreis en ben dankbaar dat ze er ook waren. De eerst volgende lange rit gaat dan ook naar Raalte Overijssel. Of toch eerst naar mijn " geliefde Brabant" eind van de maand. Ons mam wordt dan 85, en dat wordt groots geviert. De Quest reed bijna geruisloos en ik ben nog steeds tevreden. Hoe blij moet Wim eind van deze maand wel niet zijn met zijn nieuwste Quest ! 20 km gereden . Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: