donderdag 25 februari 2010

25-02-2010 Plannen bestikkering Quest 380

De zon wil maar niet gaan schijnen vandaag. Ik maak een klein rondje Heerhugowaard, en in de Huygenhoek zie ik een nieuw gebouwde waterfladdermuis { Brabants voor vleermuis } onderkomen. Ook bij de Waerdse Tempel zijn weer bouwactiviteiten. Het lijkt wel of ze er vuurtorens gaan neerzetten. op de hoogste punten. Of worden het uitkijkposten ? Ik zal Hans eens vragen of hij wat meer weet. Marian kwam met het idee om de Quest te bestikkeren. Leuk, waarmee ? Reclame voor de zaak, smederij MvH, maar ook aandacht voor ons Rondje Ierland 2010, en aandacht voor het Velomobieltreffen in september 2010, is ook een idee. De Promoshop in Alkmaar liet weten al enige ervaring te hebben met het beplakken van zo'n sigaar. 20 km gereden. Wordt vervolgd...

3 opmerkingen:

Sebastiaan zei

Hoi Kees,
Dat worden windmolens!!
Groet,
Sebastiaan

Pé Koomen zei

Het zou zonde zijn, wat er ook op zal komen. Smetteloos geel blijft de mooiste QUEST.

gr.Pé

Robbedoes zei

Leuke ideeën Kees.
Al vanaf het moment dat ik op de wachtlijst stond voor een Quest loop ik al te denken wat ik op mijn fiets wil.
Ik ben er nog niet uit....

PS Wigbouts & Wigbouts reclame in Hypo is een echte reclame sticker plakker.

Gr
Rob