maandag 29 juni 2009

29-06-2009 Mooie natuur




Vanmorgen snel even naar De Woude. Vanmiddag ga ik verder met de restauratie van een 150 jaar oude blaasbalg. Het leer van de dubbele blaasbalg moet vastgenageld worden met honderden spijkers. Het is goed toeven in de luwte bij de fam Schermer. Net voor etenstijd ga ik weer op huis aan, en ik stop zeker drie keer om foto,s te maken, langs de Westdijk en langs de parallel weg langs de N242 ter hoogte van de Omval. Daar jagen honderden zwaluwen op insekten, en een kiekendief op jong gevogelte. Morgen met Wim weer een rit. Uitwaaien langs de kust lijkt me wel wat, bij 30 graden ! 34 km gereden. Wordt vervolgd...

1 opmerking:

marcel beekmans zei

okidoki, haalde jullie2 gisteren ook al paar keer door elkaar geloof ik.... maar heb het aangepast, tot vrijdag..