vrijdag 20 januari 2012

20-01-2012 Een kwartier noodweer !!

Gisteren hadden Wim, Rob, Sebastiaan en ik in huize Talsma in Driehuizen een zakelijke bespreking, waarover later meer. Na de de bespreking, en gemaakte afspraken haalt Wim, een mee gebrachte fles allerbeste Moet champagne uit de auto, en we kunnen toasten. Het is 23,00 uur als ik als enige in mijn Quest stap. Het regent licht, het waait wat, maar als ik het dorp uit ben, zie ik een eerste lichtflits, en hoor het donderen. Pal tegen de wind in, nu rechtdoor naar de Zuidervaart. Het gaat echt spoken. De hemel wordt verlicht door de bliksem, en het gaat steeds harder waaien, Had ik nou ook maar en stormstrip geplakt !! Ik weet met moeite de Quest in het rechte spoor te houden. Omkeren is geen optie. Ik kan nog wel ergens het erf op als het moet. Aan het einde van de Zuidervaart zie ik Rob staan wachten. Hij is bezorgd, het noodweer kwam voor hem ook uit de lucht vallen. We spreken af dat ik hem even bel, als ik weer veilig thuis ben. Bij thuiskomst is Marianlief nog niet thuis. van ook een zakelijke bespreking. Na een telefoontje naar Rob, komt Marian ook binnen, en we kunnen nog een keer proosten, nu met een glaasje port. Huuuuust !! 27 km gereden.Wordt vervolgd....

4 opmerkingen:

Wim Schermer zei

Hi Kees,
Ik was ook verbaasd over het extreme weer. Ik heb terug het oostelijke dijkje genomen en daar maar een kilometer op 30 per uur gereden.
Ik ben lekker bezig met de nieuwe stormstrips.
Als je testrijder wil zijn, mag je een setje komen halen.
Groeten,
Wim - rubber fetisjist - Schermer

Kees van Hattem zei

Beste Wim. Ik ben zeer vereerd met dit gulle aanbod. Is dat inclusief montage ? Tot morgen Kees.

Wim Schermer zei

Ja Kees,
Behalve koffie is er nu ook rubber in de aanbieding.
Tot morgen.

Sabine zei

Geweldig om te lezen! Inderdaad niet fijn als het nood weer is en je een vergadering hebt.