maandag 2 januari 2012

02-01-2012 Heen en terug 1468 km voor één oliebol


Ik kreeg vandaag een alleraardigste mail van Werner Klomp:

Hallo Kees, en Oliebollen tour organisatie.


Allereerst een gelukkig en fietsrijk 2012 vanuit Oostenrijk.

Ik vond de Oliebollentocht een leuke ervaring en echt goed georganiseert door jullie ..loob..

Voor mij was het een lange tocht, met totaal 5 lekke banden op de 1468 km die ik gereden ben.

Ik ben vanuit Almelo, naar Zeist gereden, daar bij familie geslapen. Om op de 28 ste naar Schermerhorn te rijden. Na de oliebollentocht en een oliebol gegeten te hebben (dus olieboltocht voor mij) weer naar Zeist gereden waar ik weer geslapen heb voor de lange rit naar huis. Donderdag morgen gestart en zondagavond na veel regen en wind weer vijlig thuis in Vorarlberg aangekomen.

Voor en bericht op onze ligfietsclub kijk maar op http://www.liegeradclub-vorarlberg.at/03c1989fc80f87501/index.html

Groetjes en bedankt voor de goede organisatie.

Werner Klomp


4 opmerkingen:

marcel beekmans zei

2468 kilometer majoor????

marcel beekmans zei

kzie het al.. Oostenrijk komt-ie weg dagt al

Anoniem zei

Hallo Kees,
ik heb me daar verschreven in mijn mail naar jou,
het waren 1468 km maar toch elke dag ongeveer 270 km. Op nieuwjaarsdag was ik weer thuis.
Werner

Kees van Hattem zei

Dag Werner. Ik heb het veranderd. Groeten Kees.