maandag 15 augustus 2011

15-08-2011 Fraai zacht foam plakrandje voor 70 euro


Eerst even naar Wim op de koffie. Hij laat me de uitgewerkte route zien naar de Bron van de Maas. Ziet er erg fraai uit! Veel klimmen hoeven we niet. We komen niet boven de 400 mtr boven zeeniveau uit. Het landschap is dus iets glooiend. Alleen in de dorpjes langs de Maas zullen we soms een klimmetje hebben. Ik heb om 12.00 uur een afspraak bij Jan Reus bij van den Berg Watersport in Hoorn. Ik was even vergeten dat het kermis / lappenmarkt is. Ik loop vast in de menigte, en ik maak snel rechtsomkeert, om via nauwe steegjes te ontsnappen. Jan is vandaag voor zichzelf bezig. 20 mm dikke grenen vloerdelen, vol met hars gaan onder een vlaktebank door. Even zijn werk afmaken en hij gaat aan de voorkant van het instapgat van de Quest eerst een blauw plak lijntje aanbrengen. Dit is voor de afwatering. Een laag Bison-tix op de gele rand, zo ook op het zachte zwarte foam. Even wachten, en de strook er vakbekwaam omheen trekken. Netjes afwerken, en het ziet er meteen heel mooie uit. Geen reflectie meer in het schermpje, en rust aan de ogen. Op verzoek is deze verfraaiing straks in het muisgrijs te krijgen. Dit staat heel mooi op een witte Quest, Mango of Strada. Zelfs geel is mogelijk, als er vraag naar is. 75 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: