woensdag 31 maart 2010

31-03-2010 Drie Questen mee in de stoet

Om 11.30 meld ik me bij Fisum, om eerst bij Sebastiaan een kop koffie te drinken. Zo tegen twaalven gaan we richting gemeentehuis. Daar wordt om 12.15 gestart met een fietstocht door de wijk in het kader van 30 minuten bewegen. Tevens een poging om een record te vestigen. De burgemeester is zeer geïnteresseerd in onze Velomobielen, als ook twee agenten, maar er moet gestart worden. We gaan kris-kras door de nieuwbouwwijken om na 8 km weer bij het gemeentehuis uit te komen. We houden er een oranje/geel lintje aan over, en ter afsluiting gaan we bij Sebastiaan op de zaak nog even nazitten met koffie, en de elektrische haard op de hoogste stand. Ik krijg van Wim nog een terecht standje dat ik telefonisch even niet te berijken was. Voortaan neem ik de G.S.M overal mee naar binnen. Beloofd is beloofd ! Morgen gaan we de eerste banden testen. Vanmiddag zou ik nog even naar Enkhuizen om wat bladmuziek op te halen. Gezien de harde wind, met uitschieters naar windkracht 7 blijf ik in en om het huis. 10 km gereden. Wordt vervolgd... P.s. Jan Geel is in Hoorn van start gegaan. Ik neen aan dat Beekie een rondje in het Olympisch Stadion heeft gereden.

2 opmerkingen:

Hans zei

Kees (en allen die meegaan), Heel veel plezier morgen met het rondje Texel. groet, Hans

Kees van Hattem zei

Beste Hans. Bedankt ! 17 deelnemers, het hoogste aantal tot nu toe. Volgend jaar ben jij er toch ook bij ? Vrolijk Pasen. Kees