maandag 29 maart 2010

29-03-2010 Je zult nog vaak mijn achterkant zien



Vanmorgen even naar Wim om wat te sleutelen aan Quest 404. De armsteunen moeten er in, en de stoel iets lager gezet. Al met al een half uurtje werk. Het is even priegelen om de bouten waarmee de stoel aan de zijkanten is opgehangen er weer in te draaien. Als ze iets langer zijn gaat dat een stuk makkelijker. Na de boterham wil Wim mee rijden naar Heerhugowaard. Hij rijdt zelf een stuk met losse handen, en de Quest gaat mooi rechtuit. Ik maak al rijdende een foto van Wim in zijn nieuwe Quest en hij laat weten dat ik nog vaak de achterkant te zien krijg. 34 km gereden.Wordt vervolgd...

4 opmerkingen:

Robbedoes zei

Met losse handen en dan rechtuit...
Dat lukt mij dus niet.
Toch maar eens vragen of jij er eens na wil kijken.

Gr
Rob

Wim Schermer zei

Hi Kees,
De nieuwe fiets rijdt minder rechtdoor dan de 305. Hij trekt duidelijk wat meer naar rechts. Ik zal straks eens meten of er mogelijk iets aan de hand is.
Groeten,
Wim

Kees van Hattem zei

beste Rob. Jouw Quest moet bij Wim ook maar eens op de behandeltafel, voor een check-up. Groeten Kees.

Robbedoes zei

Goed plan Kees, maar dat zal dan na de Pasen zijn.
Wat in een goed vat zit verzuurt niet.

Gr
Rob