maandag 15 februari 2010

16-02-2010 Er valt nlets af te lezen op de teller,dan de tijd

Tijdens de barre tocht naar Dronten van zaterdag, is er door het vele ijs en sneeuw een draadbreuk ontstaan in de Cateye kabel. Er zal een nieuwe gemonteerd moeten worden. Nu er toch twee Questen in de garage staan, wil Wim de verlichting wel eens vergelijken. Gekozen is voor het fotograferen van de schijnsels op de garagedeur, met zo min mogelijk vals licht. Als ik thuis kom heeft Wim zijn huiswerk alweer gedaan. We hebben afgesproken, dat als de 26" wielen er zijn de 26" banden alvast getest gaan worden. Geschatte gereden kilometers 38. Wordt vervolgd...

4 opmerkingen:

Pé Koomen zei

Hoi Kees,

Is het draadje niet te solderen of is er meer aan de hand ?

gr.Pé

Kees van Hattem zei

Beste Pé. Ik zal de draad grondig inspecteren. Ik heb Wim zijn Cateye er ook op gehad, maar er gebeurde niets. Draadjes zo nodig solderen kan alsnog. Groeten kees

Sebastiaan zei

Hoi Kees,
Geloof het of niet, maar ik heb hetzelfde euvel. Zaterdag deed ie het nog vrolijk en maandagochtend helemaal niets...
Tot morgen!
Groet,

Sebastiaan

marcel beekmans zei

ik heb het ook al 2x mee gemaakt... is het niet iets om een draadloze teller te monteren in de Quest? of gaat dat niet?