vrijdag 5 februari 2010

05-02-2010 Zoekplaatjes voor Pé, en nieuwe uitrolproeven

Het is 11.00 uur, nog droog voor zo lang het duurt. Ik ga de polder in, op zoek naar een overdekte locatie, met een uitrolmogenlijkheid van zeker 25 meter, en met een gladde vloer. Ik bel Pé of die wat weet. Maandagmorgen ben ik de eerste ! Hij zal navraag doen bij hem in de Wieringermeer. Opeens bedenk ik me dat we hier in Heerhugowaard de juiste locatie hebben. Ik bel de persoon in Questie, en hij is gewillig. Nu gaan Wim, Niels Vogel en ik maandag gehavende Quest naar Velomobiel bregen en de testwagen mee terug. We hebben 3x20 " wielen voor het testen van diverse 20 " banden. Hopenlijk ook de nieuwe Velomobiel radiaal band. Wim wil ook graag 3x "26 " wielen, om ook de 26 " banden te testen. Hij belt met de firma Kroone-Lifting, en die willen ook meewerken, en ook wat banden getest hebben ? Op de heenweg naar De Woude zag ik bij de boerderij, aan de Jan Glijnisweg, waar elk jaar een reigerkolonie zit, twee nijlganzen op de schoorsteen zitten. Met een hels kabaal maken ze elkaar het hof. De lente komt er aam !! Ik maak nog wat zoekplaatjes voor onze Pé. Het is behoorlijk gaan regenen, en het windschermpje gaat onderin. Het regenvizier op mijn Bell-skate helm houdt nu de regen van mijn bril. Dit zou ook wat zijn voor Quest rijder 209 Hans. Ik zal een paar Versatile schermpjes meenemen uit Dronten. Hans, een Bell helm is een heel goed bruikbaar accessoire. 50 km gereden. Wordt vervolgd...

1 opmerking:

Hans zei

Hoi Kees,
Mijn nieuwe helm viel vandaag op de valreep nog binnen. Het is er een van Ekoï,bijna net zo geel als de Quest zelf. Er is een regenvizier bij geleverd, ik zal hem gaan testen komende week. Hoe gaat het met Niels?
gr. Hans