donderdag 31 maart 2011

31-03-2011 Rondje Texel komt eraan !!!


Op Goede Vrijdag 22 april wordt het Rondje Texel weer verreden. De start is vanuit Twisk aan de Beukenlaan om 9.00 uur. Velomobilisten/ligfietsers kunnen ook de boot van 11.00 uur nemen in Den Helder en zich bij de groep aansluiten. De overtocht kost 5 Euro p/p met fiets. We rijden de route linksom, van af 't Horntje onderdijks naar Oudeschild. Dan buitendijks naar De Cocksdorp en bij de vuurtoren is er koffie met appelgebak. Terug rijden we door de Eierlandse Duinen, de Grote Vallei, De Krim, De Slufter en De Muy. Vanaf De Koog door de duinen en bossen naar Den Hoorn en langs de Mokbaai naar de boot. Vanuit Twisk is het 120 km uit en thuis 120 km rijden. Aanmelden graag via ligfiets.net/agenda. P.s Vorig jaar waren er 17 deelnemers. Ik reken nu op zeker 25 deelnemers !!

4 opmerkingen:

Wim Schermer zei

Hi Kees,
Mag je wel mee op je 60ste verjaardag?
Groeten,
Wim

Sebastiaan zei

Ahhhh, ik heb mij net aangemeld om bij een of ander project bij Jochem op school te gaan helpen die vrijdagmiddag... Me nooit gerealiseerd dat dat goedevrijdag zou zijn!! Ik kan het niet maken me nu nog af te melden...
Kunnen we niet op witte donderdag gaan fietsen?????
Gr. Sebastiaan

Kees van Hattem zei

Beste Wim. Wanda's reactie " Hij mocht zelf toch ook mee naar Ierland" Groeten Kees.

Anoniem zei

Kees, zuid-oost-noord-west-zuid, da's toch linksom?