maandag 29 november 2010

29-11-2010 Woensdag naar Dronten

Ik laat me even zien op De Woude. Er hangt een spandoek op de pont. Mej Brouwer heeft brons gehaald tijdens de EK korte- baan zwemwedstrijden in Eindhoven. Ik hoor dat de 26" wielen met brede velgen met uitvalnaven klaar staan bij Velomobiel. Wim moet de mallen ook terugbrengen, dat wordt dus een rit heen en weer per auto. Moet ik nog wat boodschappen doen voor deze of gene ? Ik ga zo meteen mijn boodschappenfiets voorzien van de Moiree's 54, dit voor meer grip als straks de eerste sneeuw hier valt. 34 km gereden. Wordt vervolgd... P.s zeg het voort, zeg het voort !!!!! Te koop op ligfiets.net. 3 Questen 26 " , 5 Questen 3 x20 ", 4 Mango's , 1 Sunrider, 3 Limits, 3 FAW's, 1 Milan, 1 Go-One, 1 WAW, 1 Versatile en een Vector.

1 opmerking:

marcel beekmans zei

hopelijk blijft het sneeuw-vrij voor kees:P