zondag 28 november 2010

28-11-2010 De warmte van de stad




Al om 9.00 uur zit ik in de Quest. Het vriest een paar graden, de zon schijnt en nauwelijks wind. Ik ga rondje Geestmerambacht rijden, en daarna in alle rust door de Alkmaarse binnenstad. Langs de Molen van Piet, de stadswallen de Singel en naar het Waagplein. De stad wordt langzaam wakker, joggers en mensen die hun hond uitlaten. Ik heb de verkeerde sokken aangedaan, want ik krijg koude voeten. Ter hoogte van Koedijk is de tweede vlotbrug en fietstunnel bijna klaar. Nu nog even de brug tussen de palen leggen, en wij fietsers en wandelaars hebben er een snelle verbinding bij naar Bergen en terug naar het Geesterambacht. 33 km gereden. Wordt vervolgd...

6 opmerkingen:

Gerrit zei

Mooi duidelijk en niets teveel zeggend verhaal ,Kees. ik mis alleen de bijgaande foto,s.

Robbedoes zei

Dit is wel een heel spannend stukje op je blog

Marc zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kees van Hattem zei

Beste lezers. Ik fiets tenminste ! en soms gaan dingen niet zo je ze graag wilt dat ze gaan. Ik zit nu weer lekker voor de warme houtkachel. Groeten Kees.

Marc zei

Beste Kees, wij lezen je blog tenminste en nemen de moeite om te reageren. Zo leveren we allemaal onze bijdrage. Ga zo door!

Marc quest439.blogspot.com

Robbedoes zei

Hoi Kees,

ik liep om 8.30 al op het strand bij Egmond.
Was erg mooi om de zon op te zien komen.
Wel wat fris.
Zo te zien ben je vlak langs mijn huis gefietst.

Gr Rob