zaterdag 13 november 2010

13-11-2010 Juf Katje voor de klas in Heerhugowaard



Ik fiets vandaag naar Burgerbrug. Even kijken of De Muis er is. Er is niemand aanwezig. Ze is vast bij haar paard ergens veraf in het weiland. Dan maar even bij Juf Katje kijken. Die is er ook niet. Druk, druk !! met haar nieuwe baan als juf op de net geopende nieuwbouw van Transferium Jeugdzorg hier in Heerhugowaard. Ze staat af te drogen in de keuken, en heeft even tijd voor een bakkie. Ze wil straks in alle rust in haar Strada 33 van en naar school fietsen. Ze wil graag mee naar de Oliebollentocht in ons Brabant. Ik stel haar voor om de Strada heen op de camper te vervoeren, en dan kan ze Marian gezelschap houden. Ze kan dan gewoon de Oliebollentocht op dinsdag meerijden en als het gaat mee terug fietsen. We zitten nu met De Muis en De Kat erbij op 9 deelnemers. Moeder Nieman is al bezig met de planning voor het seizoen 2011. Op de camping Het Ruige Veld in St Maartensvlotbrug zal volgend jaar Het Noordtreffen plaatsvinden voor Velomobielen / Ligfietsers. De datum is zeer waarschijnlijk 16-17-18 september. 54 km gereden. Wordt vervolgd. Zoekplaatje voor Pé !


2 opmerkingen:

Mick zei

Ah, Martje...
Ik kan waarschijnlijk (wederom) niet mee naar de Oliebol omdat er al teveel werknemers geboekt hebben die week. Helaas.
Mvg Mick

Anoniem zei

Ik kan mij altijd mateloos irriteren aan nieuwbouw. Neem nou die foto van Martje. Die twee stopcontacten op de achtergrond! Wie verzint het nou om stopcontacten op 1,50 meter vanaf de grond aan te brengen. Het ziet er niet uit!!