woensdag 29 september 2010

29-09-2010 Even verhaal gehaald bij Jan Geel



Ik zou eigenlijk gisteren al naar Jan in Oostwoud, maar hij is nog blijven overnachten, bij het vertrekpunt, en is daar om 8 uur vertrokken en heeft zelfs nog de Juliana Toren bezocht, en nog even afgedaald met 75 km per uur. Hij was om 14.30 uur weer in Hoogwoud. Hij vertelt dat Yvonne De Muis zeker niet de langzaamste was in de klim, maar dat er meer mannen moeite hadden om in een straf tempo naar boven te rijden. Hij zelf vond het ook erg zwaar, en is twee keer de Man met de Hamer [ hongerklop] tegen gekomen. Zo als ik al eerder schreef was Jan geheel self- supporting, en heeft samen met Yvonne bij de tent gekookt. Er is en pet en een door mij uitgeleend remparaschutje in Duitsland achtergebleven. Bij thuiskomst hoor ik van Rob Quasi dat op zaterdag 10.00 uur een fotograaf van het N H D op de camping is, om er foto's te maken van het Velomobiel/ligfiets weekend in St Maartensvlotbrug. De geplaatste foto's van Jan zijn Quest, met zonnecollector, en aan de vette hap zijn van Beekie. Mijn dank daarvoor ! 60 km gereden. Wordt vervolgd...

1 opmerking:

Robbedoes zei

Als Jan geheel self- supporting was wat doet hij dan daar aan tafel :-)
Ik vind het zo wie zo knap dat je die afstanden kan rijden. Petje af.

IDD komt de fotograaf van het Noord-Hollandsdagblad zaterdagochtend om 10.00 uur op de camping voor de groepsfoto