zondag 12 september 2010

12-09-2010 Quest op brede velgen, en dubbele wieldoekjes.

Vanmorgen fiets ik een klein rondje Schermer, en als ik thuis kom schijnt vol op de zon. Tijd om de voorwielen met brede velg te monteren. Ik voorzie de wielen van dubbele wieldoekjes. Nog minder turbulentie. Jan Geel rijdt er al jaren mee rond, al ik ken niemand die er in wedstrijden mee rond rijdt. Het monteren gaat lastig, want je moet de ring los halen, anders kun je de moeren van de stuurstangen niet vast zetten. Met enig geduld lukt het om het doek weer om de ring te krijgen. Ik vraag Jan even om me te helpen met het achterwiel. Daar gaat natuurlijk ook een wiel met brede velg onder, zodat de brede Geax Tattoo er prachtig om ligt. Voor liggen de brede Avocets. Het zal even wennen zijn met het nemen van 'n krappe bocht. 46 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: