woensdag 15 september 2010

15-09-2010 Jan Geel is er helemaal klaar voor

Vanmorgen fiets ik even naar Oostwoud. Als ik er aankom kan ik zo aan tafel schuiven voor het middageten. Daarna laat Jan zijn volledige kampeeruitrusting zien, war straks mee gaat naar Giessen. Een heel klein lichtgewicht tentje met door Jan zelfgemaakte verbeterde aluminium stokken, kookgerei, pannetjes. Boerenkool met worst staat op het menu. Hij is dus helemaal self-supporting. Hij heeft nog even een passende deksel geklopt van aluminium, en een windscherm. Hij is er nog niet uit hoe hij naar de startplaats gaat, fietsend of met camper en aanhanger met daarop de Quest. Kan vriend Wim zijn Foldy-car niet even aanpassen, zodat er een tweede Quest mee kan ? Dan kan Quasi er straks ook op als Rob mee gaat doen aan de L.E.L. want Rob gaat er niet heen fietsen. Op de heenweg stond er al een stevige wind, en ik hoor van Jan dat het zelfs nog harder gaat waaien, tot 8 bft. Ik ga dus voorzichtig op huis aan, en ik blijf laag in de polders. 60 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: