donderdag 9 september 2010

09-09-2010 Rondje met Pé



Als ik op weg ben met een doos Lexan voor Juf Katje, belt Pé me ter hoogte van Waarland. Hij is bij het Verlaat en samen gaan we via allerlei omwegen naar de camping Het Ruige Veld in St-Maartensvlotbrug. We drinken er een kop koffie, en via 't Zand volgen we de Dijk route. We rijden daarna via de Korte Afsluitdijk naar Westerland op Wieringen. Even over de haven van Haukes, en door de Wieringermeer naar Slootdorp en Middenmeer. Bij Pé even napraten en als ik op de Alkmaarseweg, de paralelweg fiets, komt me een grote tractor met laadbak me te gemoet, die de hele weg in beslag neemt, en niet naar rechts gaat om mij te laten passeren. De man zit geweldig te gebaren dat ik op het veel te smalle fietspad moet gaan rijden. Op het allerlaatste moment gaat hij naar rechts. Ik mag hier rijden, zoals het bord aan het begin dat duidelijk aangeeft. 97 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: