dinsdag 17 augustus 2010

verslag Rondje Ierland 2235 km De camper met Marian




Toen ik nog jong was, en nog veel slanker maakte ik al lange fietstochten op de race-fiets met Marian en de kinderen in de Citroën HY camper als volgauto. Heerlijk fietsen, wassen, schone kleren aan, eten met zijn allen in een huis op wielen, en dan op tijd naar bed. Om de volgende dag weer uitgeslapen en fris van start te gaan. Wat was ik blij toen Marian na enig voorbehoud liet weten dat ze als een soort moederkloek mee ging met haar Hymer camper als volgauto. In Ierland omgedoopt tot Mothership, en de Questen kwamen" from outher space " Ik was meestal als eerste wakker, net voor 7 uur, en begon dan het ontbijt te verzorgen, terwijl Wim zich nog een paar keer kon omdraaien, en Marian het bovenbed voor zich alleen had. Een enkele keer hebben we onder de luifel ontbeten. Het bed van Wim hoefde dan niet meteen tot tafel omgetoverd te worden. Zonder Marian in de buurt had ik nooit aan dit avontuur begonnen !

Geen opmerkingen: