dinsdag 31 augustus 2010

31-08-2010 Wim in " race-stemming "


Vanmorgen even naar De Woude, en na de koffie met 40 km per uur achter Wim aan boodschappen doen. Hij is al een paar dagen in training voor de tijdrit op Texel a.s zaterdag. Dat is dan een uur voluit op de dijken van de Schermer rijden met snelheden ver boven de 40 per uur. Hij wil onze Wickie " de grote blonde Viking " Cees Roosendaal voor blijven in de tijdrit. 68 km gereden. Wordt vervolgd.. P.s Morgen fiets ik met Sebastiaan heen en terug naar Nijland Fr. Vertrek uit Heerhugowaard om 9.00 uur voor wie ook nog mee wil.

4 opmerkingen:

Pé Koomen zei

Hoi Kees,

Hoe laat kom je bij mij langs dan zit er een hele grote kans in dat ik mee ga. Misschien door naar Oudemirdum maar dat weet ik morgen aan het eind van de Afsluitdijk pas.

gr.Pé

Kees van Hattem zei

Beste Pé. Morgen om 9 uur rijden we hier weg, dus even voor tienen bij jou voor een snel bakkie, en dan door naar het einde van de Dijk. Ben komt ons tegemoet rijden. Tot morgen. Kees

Cor zei

Hee Kees,

met veel plezier lees ik je blog, en als gevolg van het lezen van blogs zoals de jouwe en andere velomobilisten heb ik zelf ook zo'n ding gekocht (oudje) en fiets daar met veel plezier in. Mag ik vanaf mijn blog (vmquest78.blogspot) naar de jouwe linken?

groeten Cor

Kees van Hattem zei

Beste Cor. Daar heb je goed aan gedaan. Uiteindelijk gaat iedereen in 'n Quest rijden ! link maar raak ! Groeten Kees