woensdag 18 augustus 2010

18-08-2010 Sterker uit de Ronde


Vanmorgen eerst even verslag uitgebracht bij Sebastiaan over het Ierland avontuur. Het werk kan wel even wachten. Daarna ga ik even naar Pé in Middenmeer. Hij liet weten dat hij de rubberen ring van het kettingwiel onder zijn stoel mist, en nu wat geratel hoort. Ik dacht nog zo'n ring te hebben, maar daar aangekomen binnen de 45 minuten, moet ik hem teleurstellen. Pé wil wel met me mee fietsen naar Jan In Oostwoud. Ik kan Pé makkelijk bijhouden. Ben ik sterker geworden of houdt Pé zich in ? Bij Jan aangekomen zien we zijn Quest op en paar schragen staan. De fiets is helemaal dof van het schuren, want in Dronten staan ze klaar om hem te plamuren, en naar de spuiter te brengen. Zijn Quest zal er straks weer als nieuw uitzien. Vanmiddag krijgt Jan nog een groep museumbezoekers, dus na de koffie gaan Pé en ik weer fietsen. Op de A.C. de Graafweg kom ik even langszij rijden bij Pé en vraag hem of dit zo'n beetje zijn snelheid is. " Ik ga meestal iets harder " zegt Pé. Valt dat nou even tegen! 95 km gereden. Wordt vervolgd. P. s Morgen met Wim bootjes kijken bij pont Buitenhuizen. 10 uur weg vanaf De Woude.

Geen opmerkingen: