zaterdag 18 april 2009

18-04-2009 Zit meteen een stuk lekkerder

Gisteren zag ik dat je de stoel in mijn type Quest aan de voorkant in drie standen kan zetten. Ik zet de stoel vast in de laagste stand, en het zit meteen een stuk beter. Mijn bovenlichaam blijft op dezelfde hoogte onder de rand, maar ik voel veel minder druk bij een volle blaas. Vandaag fiets ik naar Medemblik via de Koggenrandweg, weer een stuk van de Omringdijk. Ik ga even bij Jan Geel langs in Oostwoud. Ik krijg er koffie met vers gebakken appeltaart, naar het recept van Jan, die van huis uit banketbakker is. Morgen wordt zijn echtgenote 65 jaar, en ik ben de voorproever. We hebben het nog even over 'de Tocht' en 'de muis' die gebeld heeft dat ze zaterdag a.s. ook mee gaat met de Poldertocht. Jan is bezig om twee draailieren van Marian weer speelklaar te maken, en mist twee stemsleutels. Die ga ik morgen maar even langs brengen, en dan meteen de Omringdijk verder vervolgen vanaf Wervershoof. Na de koffie ga ik even langs Twisk om de nieuwbouw bij de familie Leeghwater te bewonderen. Stukje vakwerk! Matthijs heeft straks ook vloerverwarming in de garage. Nieuw servicepunt voor Velomobielen? Ik vervolg mijn rit langs de A7, A.C. de Graafweg, Opmeer naar Heerhugowaard. 83km gereden.

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: