woensdag 15 april 2009

15-04-2009 Het was de kettingbuis

Van alles gedaan om van het getik onder de stoel van de ketting af te komen. Rubbers aangebracht, ketting ingekort, maar niets hielp. Het getik bleef aanhouden. Tot dat ik vanmiddag een nieuwe poging onderneem om de oorzaak te vinden. Ik heb het TeraCycle kettingwiel verwijderd en ik zie dat een tie-wrap dat de kettingbuis vasthoudt ingesneden is en door het draaiende wiel steeds opgeschoven wordt, en onder tegen de stoel tikt. Alles vervangen, goed ingevet met kogellagersmeer en ik kan morgen weer op route. Vanmiddag komt Chris de Verhees Alleweder terugbrengen. Hij heeft er het Rondje Texel mee gereden en nog eens een 200 km. van en naar zijn werk afgelopen twee weken. Chris is tot het inzicht te gekomen, dat hij bij de eerste de beste tocht in een Mango wil stappen. Goed idee! Ik ga een rondje fietsen en maak in het Park van Luna een paar foto's van de Quest op een skatebaan in aanbouw. 20 km gereden.

Deelnemers Poldertocht 25 april: Kees van Hattem, Pé Koomen, Wim Schermer, Sebastiaan Talsma, Mark Wolterman, Yvonne van Texel, Jules en Elly Boetekees. Peter Huiberts,

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: