zondag 5 april 2009

05-04-2009 Dichte mist om 8.00 uur

Ik ga vroeg op pad, omdat ik vanmiddag de ontkoping wil zien van de wielerkassieker de Ronde van Vlaanderen. Ga ik richting kust of naar het Markermeer. Ik ga naar Waterland. Het blijft mistig tot Spijkerboor. Daar proberen drie wielrenners aan te klampen, maar Kees vind dit niet goed en versnelt even naar 50 km, en ik zie ze niet meer terug. In Purmerend zie ik ganzen met vier pullen op straat flappen. Via de Oostdijk naar Oosthuizen, richting Edam en via de Zeevangse polder naar Warder en Etersheim. Bij Anna van de Breek drink ik koffie. Op zaterdag 25 april a.s. hebben we hier tijdens de Polderstocht een stop. Ik ga verder naar Hoorn, de Goorn, Avenhorn en even op bezoek bij dochter Suzan op Ursummerplaza. De zon begint door te komen, de mist verdwijnt en het wordt een mooie ZONdag. 85 km gereden.

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: