zaterdag 16 april 2011

16-04-2011 Morgen naar Marken vanuit De Woude

Vanmorgen fiets ik even voor overleg naar Wim. Als ik op de pont sta komt de goudkleurige Quest met daarin Ron Dekker naast me staan. Ik ben door mijn 50 ritten / overvaar kaart heen, en voor het gemak stempelt de pontbaas op mijn nieuwe ook maar meteen ongevraagd voor Ron af. Ron steekt me twee euro toe en krijgt er een terug. Ook weer geregeld ! Ron gaat bij Wim wat Lexan ophalen. Ook verteld hij dat zijn Quest achterin kraakt. Dat kan van alles zijn. Woensdag avond komt hij langs en zal ik het euvel verhelpen. Ik denk zelf dat de pignon even gewassen moet worden, en opnieuw in de olie. Wim heeft het druk met het maken van vizieren voor de racekappen. Deze moeten vanmiddag nog naar Jan R gebracht worden in Hoorn. We spreken af dat ik me morgen even na 10.00 uur meld op De Woude, en daarna Waterland gaan ronden. Om 11.00 uur zijn we in Purmerend bij de Sluis. Wie gaan er nog meer mee ? 40 km gereden. Wordt vervolgd... P.s Dinsdag gaan we fietsend naar Dronten en op Goede Vrijdag 22 april is er het Rondje Texel. Er zijn op dit moment 11 deelnemers. Op naar de 25 !!!! De weerverwachting: max temp 16 gr, zon, wind 3 Bft n.o, geen druppel regen. Weeronline geeft deze dag een 9 !!

1 opmerking:

Willem zei

Mooi, tot morgen leuk.