dinsdag 9 november 2010

09-11-2110 Op werkbezoek bij de vakman



Het is net aan 4 gr, dus de kap er op en het Botterscherm. Ik ga vandaag op werkbezoek bij Jan Reus in Hoorn. Het is even zoeken in deze watersport superstore, waar Jan zijn werkplaats heeft. Jan is duidelijk blij me te zien, en mijn oog valt op de mal voor de Quest overkapping en de deksel die al zowat klaar is. Zelf is hij met een mal bezig voor zijn Alleweder. Hij is dan van het altijd klapperend zeiltje af. Ik zie hem met de nieuwe kap nog wel naar Brabant rijden. Ik krijg de laatste aanpassingen te horen. en ik kan haast niet wachten op het uiteindelijke resultaat. Ook krijg ik koffie en een complete rondleiding, en als laatste laat hij de beste methode zien om b.v een carbon Quest te maken, die na een aanrijding/beschadigging niet helemaal open scheurt, en weer goed gerepareert kan worden. Ja, die Jan kan er wat van ! Ik las ook dat onze " spion , ene J. G uit O er ook rondgekeken heeft samen met W d V uit H, die uit is op een racekap. Ik moet ook nog even vermelden dat de wegen weer eens vol klei en modder lagen, zelfs de altijd zo schone weg door Grosthuizen. 57 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: