maandag 11 oktober 2010

11-10-2010 Perenvervoer, los gestort



Ik ben vandaag iets later op De Woude, en Wim wil na de koffie meteen naar Zwaag, en wel naar Fietspunt.nl om de vorige week gekochte pompnippel om te ruilen voor een die het wel doet. Wim gaat voorop, en het is voor mij bijna werken om hem bij te kunnen houden. Er staat ook nog eens een flinke wind pal tegen. De boodschap is snel gedaan. Een vervangend exemplaar is er niet, al zegt de computer dat er nog een moet zijn. Ik zie flyers staan van BikeMotion In de Jaarbeurs in Utrecht van 22 t/m 24 oktober. Vorig jaar had Matthijs vrijkaarten geregeld, kan hij dat dit jaar ook weer ? Wim heeft er ook weer zin in om heen te gaan. Op de terug weg mag ik voorop, en de snelheid zit er goed in, al kan het altijd nog harder. Wim gaat in de Mijzenpolder nog even voluit, en ik blijf een flink stuk achter. Tip voor Rob: start vlak na Wim en probeer hem in het zicht te houden ! Ik fiets nog even mee naar het eiland, want er moeten nog 13 kilo stoofperen mee op de terugweg naar huis. Ze los storten is de beste vervoersmethode. Wim moet bij het zien ervan, schaterend lachen. 98 km gereden. Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

Robbedoes zei

Hoi Kees,

Bedankt voor de tip
Ik kan natuurlijk ook proberen om na Wim te starten en voor Wim binnen te komen :-)

Gr
ROb

Wim Schermer zei

Beste Rob en Kees,
Achter Wim aanfietsen is misschien niet zo'n goed idee. Op Texel hebben zich daar ook enkele coryfeeën op stukgebeten. Gewoon je eigen race rijden, een 'bijna-dood ervaring' is het gewoon niet waard.
Ik heb er wel zin in.
Groeten,
Wim