maandag 31 mei 2010

31-05-2010 Wim knipt twee schermpjes

Ik bel Rob even om te vragen of hij vandaag ook nog mee gaat naar De Woude. Jammer, maar hij heeft de oppas, op zijn hond wel te verstaan. Als ik aan het einde van de Westerweg de brug op wil, zie ik dat de hele brug verperd is door een vrachtwagencombinatie, waarvan het voorste gedeelte op zijn kant ligt. De lading puin met container en al ligt op de ander weghelft. De politie is bezig met het afzetten van alle opritten. Na een eerste kop koffie gaat Wim een schermpje knippen, en een tweede als vizier op mijn Bell helm. Morgen ga ik met Pé de Afsluitdijk over om Beekie tegemoet te rijden, en hem samen met Pé door West-Friesland te loodsen. Ik ga om 9.00 uur richting Middenmeer. Last van muggen zal ik met dat schermpje niet meer hebben. De datum van het Velomobiel Treffen 2010 is in goed overleg met Martje Juf Katje een week verschoven naar 1-2-3 oktober. We kunnen beschikken over alle groepsaccomodaties, hutten en er is genoeg plek voor de tenten. De band voor de muziek zal er ook zijn. 40 km gereden. Wordt vervolgd...P.s De Organisatie Commissie moet maar eens snel bij elkaar komen. Vrijwilligers om te koken en kinderanimatie kunnen zich alvast aanmelden.

Geen opmerkingen: