woensdag 30 december 2009

30-12-2009 Quest 385 van Cees en Quest 386 van Rob staan ook klaar

Vanmiddag hoor ik van Cees Roozendaal dat zijn nieuwe Quest klaar staat om naar Wieringen af te reizen, rollend of in de auto. Ik kijk even op Weeronline om te zien hoe het weer op zaterdag 9 januari er uit ziet. Een 8, half bewolkt, 2 graden boven nul, wind 3 Bft uit het n.w , en een kleine kans op een bui. Ik kijk meteen even voor zaterdag 2 januari. De Kniepertjestocht vanuit Heerhugowaard staat als eerste tocht van 2010 op de agenda. Een 6 en 2 graden boven nul, half bewolkt, Wind 2 Bft uit het westen, en geen neerslag in welke vorm dan ook. Het ziet er dus goed uit voor beide dagen, al weet je maar nooit. Ik wens alle lezers, en de hele Bende een fijne jaarwisseling, en al het goede voor 2010. Véél fietsplezier, aan mij zal het niet liggen !!

5 opmerkingen:

Robbedoes zei

Hoi Kees,

Ook van mijn kant wens ik natuurlijk iedereen een mooi 2010.
Ik heb je een mail gestuurd dat mocht het weer slecht zijn voor zaterdag de 9 dat we dan een mooie oplossing hebben.
Wij zijn niet voor niets logistieke dienstverleners :-)
Ik zal Cees ook van deze mogelijkheid op de hoogte stellen

Gr
Rob

Robbedoes zei

Vergeet ik er bij te vermelden dat mijn fiets als het goed is ook de 9de klaar zal staan

gr
Rob

Kees van Hattem zei

Beste Rob. Bedankt voor je aanbod ! Fijn dat jouw Quest ook klaar staat. Groeten Kees.

Mick zei

Er zijn vijfhonderd Alleweders gemaakt dus wat maken jullie je nu dik (met nr.358)?

Martje zei

He die Kees.
Nou jullie hebben weer heel wat beleefd zo te horen.
Ik wilde heel graag mee met de kniepertjestocht. Maar ja ik dacht dat is zondag en nu kom ik erachter dat het zaterdag is. Whaaaaaaaaa
Ga ik dus niet redden. Oh wat jammer...
Nou ja ik kom misschien smiddags wel even bij je langs.
Kus van de Kat