zaterdag 5 december 2009

05-12-2009 Jagers in het groen in de Seevanck

Het is droog om 11.00 uur. Weeronline geeft vanmiddag opklaringen. Ik ga maar eens naar De Breek in Etersheim. Vlak daarbij zie ik jagers in het land, de de laatste hazen en fazanten afschieten. Die staan met kerst ergens op het menu. Anna, de waardin van De Breek is blij me te zien. Long timt no see ! Na de koffie ga ik via de Beemsterpolder naar huis. Op de oprijlaan lopen een grote groep milieuactivisten, die in Nederland een conferentie hebben. Ik ga wel tien keer op de foto. Ja, een Quest is een weinig milieubelastend vervoersmiddel ! In de polder moet ik twee keer vol in de remmen , omdat honden het erf af hollen tot vlak voor mijn fiets. Een goede erfhond zal het niet wagen om het erf af te lopen. 54 km gereden. Wordt vervolgd...


1 opmerking:

Martje zei

He die Kees
ALs eerste van harte met de verkoop van je Quest. Jeetje dat is snel gegaan. Nou nou. Dat had je zeker niet bedacht.
Ik heb vandaag zwart pietje gespeeld op de ijsbaan. Ook een leuke bezigheid. Morgen misschien een stukje fietsen. Ik kom wel jouw kant op als ik wakker ben.

Groetjes Martje