vrijdag 21 oktober 2011

21-10-2011 Marcel blij met zijn toerkap


Om 11.00 uur gaan Wim en ik richting Den Oever, om daar op de Afsluitdijk aan Marcel Prins zijn nieuwe toerkap te overhandigen. Ik heb er zin in, en in 1 uur en 15 minuten zijn we bij het Monument. Eerst tracteert Marcel op koffie, en daarna is het voor hem tijd om met de kap op de Quest op huis aan te gaan. Het is een plaatje, en hij staat te juichen. Hadden we op de heen weg windje mee, nu doe ik de schuimkap erop om op temperatuur te blijven. Vlak voor Middenmeer moet ik nog even de fiets uit, want er wordt geasfalteerd op de Cultuurweg. Even verder op haal ik Wim weer in, maar hij komt niet achter me aan. Hij laat weten dat zijn ketting er voor af licht. Ik terug, en maar even twee latex handschoenen aan en aan het werk. De ketting zit muurvast met twee lussen erin. Met beleid lukt het me deze er uit te krijgen, en we kunnen weer verder. 100 km gereden. Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

VeloTeĵo zei

Ik heb ook regelmatig van die stomme pech (zoals de ketting). Als je dan 2 linker handen hebt sta je mooi stil ...

Marcel zei

Hoi Kees,

Goed opgelost met die ketting! Ik heb het ook een keer gehad maar ik kreeg het pas thuis weer los!!

Bedankt voor het in de fiets zetten. En de kap is geweldig!!

Groet Marcel
Quest 342