dinsdag 11 oktober 2011

11-10-2011 Zondag 16 oktober de L.E.L

De tijdrit Lelystad-Enkhuizen-Lelystad wordt weer verreden. Ik ben al jaren een trouwe bezoeker van dit bijzondere evenement. Zo hard mogelijk de de dijk heen en terug fietsen. Ik schreef al over het slechte wegdek, met een grote kans op lekrijden bij nat dan weer droog wegdek. Laten we hopen dat het droog blijft die dag ! Ik heb de naam van De Muis nog niet zien staan op de deelnemerslijst, en Ymte weet ook nog niet of hij mee doet. De start is om 13,00 uur, en om de twee minuten vertrekt er een deelnemer. Sebastiaan heeft laten weten dat hij ook mee gaat. Het is hier vanaf 10.00 uur verzamelen. Laat even weten als je ook mee gaat! Vrijdag gaan Wim, Jan G, en ik op uitnodiging van Matthijs { testrijder van Vredestein} naar Bike-Motion in Utrecht. Ook zijn we uitgenodigd bij de stand van BBB bike-parts. Vorig jaar scoorde ik op de beurs de Geax Tattoo. Ik ben nu heel benieuwd naar de betaalbare elektronische derailleurs. Schakelen in een Quest als of je in een F1 wagen zit ! Ook de afdeling E-Bikes zullen we bezoeken. Wordt vervolgd... P.s Morgen i.p.v donderdag een stuk fietsen. Ik was even vergeten dat kleinkind Anne donderdag 1 jaar wordt. Laatste nieuws ! Yvonne De Muis heeft zich ingeschreven!!! net als René van der Berg.

3 opmerkingen:

Willem zei

Hoi Kees,
Zoon Lars gaat volgend jaar bij de nieuwe continentale KOGA ploeg rijden, zij hebben dit seizoen gereden met de elektrische Dura-Ace groep, volgend jaar gaan zij met de vernieuwde elektrische Ultegra groep rijden, deze is nog in de testfase maar zit in het laatste stadium voordat het in 2013 op de markt komt.
Er zal wel een pittig prijskaartje aanhangen en is vooralsnog niet als tripple derailleur te koop

Robert-Jan zei

BBB, Augusta Benelux, mijn oude werkgever (in lang vervlogen tijd...)
Met welke intentie zijn jullie uitgenodigd? En door wie? Chris?

Kees van Hattem zei

Dag Robert-Jan. Jan Geel uit Oostwoud is personlijk uitgenodigd door een hoge baas van BBB die ook in het dorp woont. Groeten Kees.