dinsdag 26 oktober 2010

26-10-2010 Stuk van de Oeverlandroute


Het weer is goed, nog weinig wind, dus maar gauw een stuk fietsen. Ik ga richting Heiloo, en fiets een stuk van de Oeverlandroute. Deze loopt van van Alkmaar tot aan Maastricht. 350 km lang, en ook bekend als de LF7. Grote stukken ervan kunnen we volgend jaar augustus wel volgen op weg naar de Vogezen. Op de Heilooertolweg komt iemand naast me staan, en stelt zich voor als Eric Hetem Mango 73 rijder uit Alkmaar. Hij laat weten dat hij volgend jaar zeker een paar tochten mee gaat rijden. Dat staat Eric ! Ik fiets door het Heilooerbos, de Westerweg af tot Castricum om daar de tunnel te nemen naar Akersloot. Ik fiets langs de oever van het Almaardermeer, en zie De Woude in de verte liggen. Morgen ga ik met Wim zijn gerepareerde Quest ophalen in Hoorn. Donderdag met Jan Geel naar Nieuw Den Helder, op de koffie bij Cees de Viking in het ROC. 50 km gereden. Wordt vervolgd... P.s Zet maar vast in de agenda 24-25-26 juni Cycle-Vision in Biddinghuizen Flevoland.

Geen opmerkingen: