zondag 28 maart 2010

28-03-2010 Met z'n tweeën het ligfietsseizoen geopend


Om 9.00 uur fiets ik richting Alkmaar, en ter hoogte van de Hoornsevaart komt Rob mij tegemoet rijden. Eerst even bij hem thuis aan de koffie, en dan naar de Breek in Etersheim. Ik ben blij dat ik mijn windschermpje er op heb gezet. Er waait een frisse wind. We rijden langs de Zuiddijk naar Purmerend, Hobrede, Oosthuizen naar Etersheim, voor koffie met appeltaart. De terugrit gaat via Schardam, Oudendijk, door de Beemster en de Mijzerpolder. Het is harder gaan waaien en op de hoge dijken is het voorzichtig aan doen, anders lig je zo onder aan het talud met de wind van opzij. 90 km gereden. Wordt vervolgd...

1 opmerking:

Robbedoes zei

Hoi Kees,

Die ganzen zijn mooi zo in het riet.
Volgende keer moet ik eerst maar eens kijken of er een kaartje in mijn toestel zit.

Gr
Rob