donderdag 4 maart 2010

04-03-2010 Zondag naar het Kopje van Bloemendaal



Na de rit van gisteren, met een conditie test aan het einde, vandaag maar eens voelen of de spierbundels zich hebben hersteld. Het valt me niks tegen. Ik kan zo weer naar de 45 km per uur, zonder dat het lijf gaat protesteren. Ik laat me even zien op De Woude, en ik spreek met Wim af dat ik er zondag morgen a.s weer zal zijn zo rond 10.30uur. Samen met Rob, Wim en Sebastiaan, en wie nog meer mee wil, rijden we naar de Ruïne van Brederode in Santpoort Noord, en dan naar het Kopje van Bloemendaal. Hoe we terug rijden zien we wel. Op de terugweg zie ik op de Middenweg de eerste lammetjes buiten lopen. Het wordt nu toch echt wel snel lente. Bij de Waerdse Tempel maak ik een foto, van een onderdeel van een van de twee windmolens die ze hier gaan plaatsen. 40 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: