woensdag 15 oktober 2008

14-10-2008 Binnen het uur in Purmerend.

Heen en terug naar Purmerend langs de Westdijk, bij Graft de brug over en rechts langs het kanaal over glad asfalt via Spijkerboor naar Purmerend. Ruim binnen het uur was ik er. Dit was mij twee keer eerder gelukt met de Mango, maar dan met harde wind in de rug, geen rode verkeerslichten en weinig verkeershinder. Nu moest ik er twee keer uit voor sanitaire stop, drie maal aan de kant voor een joekel van een vrachtwagen en ander werkvolk. Er werden grote rollen kunststof buis uitgerold. Even wil ik bij Bonbon Janet weer een pond "bonsbonsen" halen, maar toch maar niet... niet overdrijven met al dat zoete voor Marianlief. Op de terugweg aan de andere kant van het kanaal gereden. Na een kilometer de schuimkap erop, en ja hoor: je gaat in de Quest meteen 2 tot 5 km. harder met de zelfde inspanning. 63 km. gereden.
Moet Wim nog even vragen wat de referentieband wordt als de 26" banden binnenkort getest worden. De gereden afstand is gelijk aan de rit Leleustad-Enkhuizen-Leleystad. Misschien schrijf ik me wel in voor deze time-trial.

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: