woensdag 15 oktober 2008

13-10-2008 Rondje Heerhugowaard.

Na de 120 km. van gisteren in iets meer dan 4 uur, vandaag een klein rondje via de Huygendijk en Oostdijk naar Veenhuizen waar ik oud collega Age Vallinga tegenkom. Hij had mij wel vaker gezien, maar dan in "die witte", en kon mij niet aanspreken, omdat ik te hard voorbij ging! We praten vooral over wat we nu allemaal voor leuke dingen doen. Onze psychiatrietijd komt daarbij niet ter sprake... Hij begon als melkboer, werd "broeder" zoals dat toen nog heette, en doet nu van alles, zoals binnenkort op Terschelling cranberrys plukken (in het wild).

Ik ging naar Veenhuizen om een foto te maken van de smederij aldaar. Dit voor zoon Maarten, die damastsmid is. Nadat ik dat gedaan heb ga ik via de Waarddijk Noord en de Westerweg weer op huis aan. Dit ritje was 36km.

P.s. Gisteren na de eerste lange rit in de Quest voelde ik wel mijn linker bilspier... vandaag niets meer van gemerkt.

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: