dinsdag 5 februari 2013

05-02-2013 Hagel, sneeuw en zon.

Vandaag zag ik een reactie van Schwalbe bij mijn bericht over de Solar Energizer band. Ze passen alleen op hele speciale velgen ! De afgelopen 3 dagen ben ik in de weer geweest met het in stukken zagen, en in moten hakken van een 40 jaar oude Californische ceder. Deze stond hier in de wijk in een voortuin. Het koste 5 man, met hoogwerker en  versnipperaar zeker 'n uur om de klus te klaren. De stam en de dikke takken mocht ik afvoeren. Toch gauw voor een maand warmte ! Vandaag fiets ik tussen de hagel en sneeuwbuien via een omweg naar de bakker in Oterleek.  Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

Matthijs Leegwater zei

Hoi Kees,

Je hebt een mand warmte in huis, maar je hebt volgens mij toch wel ee natte rug gehad.

Groet Matthijs

Kees van Hattem zei

Dag Matthijs. Drie keer krijg je het warm als je hout stoot! Groeten Kees.