zondag 13 januari 2013

13-01-2012 OBT 2011 solo


Het is 9.00 uur, de zon schijnt volop, en het is net onder nul. Ik ga vandaag de route maar eens rijden van de OBT 2011. Bij Ursem de hoge brug over links, en ik zit op de route. Ik kom weinig fietsers tegen. Er ligt hier op de sloten overal een dun laagje ijs, net als in de Beemster polder. Gisteren heb ik nieuwe derailleur wieltjes gemonteerd. De oude waren te ver versleten , en dat was te horen. Bij motel/restaurant de Rijper Eilanden pauzeer ik even voor een kop koffie.  " Parking only for Harley's " hoor ik iemand zeggen. De motorclub heeft hier vandaag een meeting, denk ik. Het tweede stuk gaat via het Jagerspad, langs het kanaal naar Driehuizen. Hier even een snel bakkie met koek bij Sebastiaan. Hem meteen gevraagd of hij dit jaar ook mee gaat voor het Rondje Texel. 65 km gereden. Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

velofan zei

Dag Kees,

Je bedoelt vast OBT 2011.

Mvg, Richard

Willem zei

Hoi Kees, het was vandaag zeker goed weer om er op uit te trekken, mooi ritje gemaakt.