vrijdag 3 september 2010

03-09-2010 Snelle banden voor Juf Katje

Martje, die morgen de tijdrit op Texel wil rijden vond de Perfect Moiree's als wedstrijd band niet de beste, Als je flink aanzet veren de banden iets in, wat natuurlijk niet bevorderlijk is voor de snelheid. Ik heb haar vanmorgen de Swalbe Super Moto, met passende binnenband, en drie Avocets 20 " voorbanden gebracht. Deze laatste heb ik van Wim gehad om ze op te rijden op de brede velgen onder mijn Quest. Zelf heeft hij een hele snelle combinatie, namenlijk de Swalbe Super Moto en voor de Go-Cycle banden, die hun uitstekende wegligging, snelheid en duurzaamheld in Ierland bewezen hebben. Ik weet dat De Muis en onze Blonde Viking op Swalbe Durano's rijden, een snelle band met minder comfort. Ik ben benieuwd naar de uitslagen morgen ! 56 km gereden. Wordt vervolgd..

Geen opmerkingen: