woensdag 16 juni 2010

16-06-2010 Rondje boodschappen doen met Wim



Om 10.30 uur ben ik op De Woude. Eerst even koffie, dan moet ik in Wim zijn Quest gaan zitten, en de race-kap van binnen uit goed vast zetten. De kap blijkt niet goed te sluiten. Er moet zeker een centimeter van de rand af. We gaan via de nieuwe pont bij Akersloot. Nu kun je daar gerust met de Quest op en af rijden. Even bij het tuincentrum werkhandschoenen halen, bij Bossinade de bril afgeven, plantjes water geven op de begraafplaats Onderlangs en meteen de lunch genuttigd. Door de duinen naar Bergen aan Zee, en eens kijken hoe snel het nieuwe fietspad is richting Heereweg. Dat zoeft naar beneden met 50 km per uur. Wim heeft zijn drinktuit van de camelbag onder de stoel geklemt gehad, en deze is nu gescheurt. We gaan dus even langs Bever Zwerfsport in Almaar op de Kanaalkade. Bij de Friese Brug zeggen we elkaar gedag. 80 km gereden. Wordt vervolgd... P.s Morgen even na 10.00 uur ga ik met Rob "Quasi"fietsen in de Noordkop. Wie gaat er nog meer mee ?

2 opmerkingen:

Martje zei

Oh oh, jij majoor jij praat je mond voorbij!!!!

Robbedoes zei

Dan ben ik wel benieuwd waarmee dan.
Ik ben vandaag de gehele dag met de majoor mee geweest.

Gr
Rob