woensdag 27 mei 2009

27-05-2009 Rondom Alkmaar


Van morgen eerst even langs Matthijs. Mark is er ook en laat weten zin te hebben in de tocht naar Cyclevision in Tilburg, en wil alvast weten hoe laat er vrijdag 3 juli vertrokken wordt uit Heerhugowaard. Vanaf 7.30 uur is er thee/ koffie, en het vertrek is om 8.oo uur. Ik vergeet hem te vertellen dat er eerst nog op zaterdag 20 juni a.s. de Ronde van Noord holland gereden wordt. Met Matthijs spreek ik af, dat we de verdere details zoals route, pauzes enz nog gaan bespreken. Ik ga richting Alkmaar, en ga via de Boekelermeer, Nyenburgerweg naar Heiloo. Via de Westerweg kom ik in de Almaarse Hout . Op het oude AZ terrein worden flats gebouwd, mooie plek om te wonen! 30 km gereden. Wordt vervolgd...

5 opmerkingen:

marcel beekmans zei

komt de route ook op plaa of je blog te staan? kan dan ff kijken of ik aanhaken kan 3 jule,

Kees van Hattem zei

Beste Marcel. Zeer waarschijnlijk volgen we tot aan Den Bosch de Oeverlandroute, die ook door Amsterdam loopt.IJpont,C.S. Carré endan door naar Amsteveen. Groeten Kees.

marcel beekmans zei

mooi kees!! zal julie dan "binnen halen"op cs:P

Unknown zei

Kees,
je was aardig aan het dwalen in Alkmaar. Ik zit rustig achter mijn bureau te werken en dan zie ik ineens een quest dichterbij komen. Een prachtig gezicht natuurlijk en ook een warm gevoel. Zelf ben ik aan het rijden al een tijdje niet toegekomen. Je keerde om, want bij ons loopt het dood, maar je hebt mij in ieder geval een heel leuk moment bezorgd. (overigens heb ik Marcel op de zelfde plek ook wel eens zien rondfietsen, kennelijk staat er toch iets niet goed aangegeven daar...)
Groeten,
Jack

Kees van Hattem zei

Beste Jack Dekker. Verdwalen in dit deel van de Provincie is bijna onmogenlijk met 20.000 km per jaar. Sluit je samen met Marita aan, als op zaterdag de Ronde van Noord Holland langs Medemblik komt.Groeten en ga toch fietsen Kees.