donderdag 14 mei 2009

14-05-2009 Klein ritje met Pé, foto's Quest 130

De foto's bij deze tekst horen nog bij dinsdag, moet maar even zo.
Om 12.30 uur is het droog, en het zal de rest van de dag droog blijven volgens de Buienradar. Ik ga richting Middenmeer om bij Pé de beloofde krant op de halen, met op de voorpagina de Velomobielen van het Rondje Texel. Aan het begin van de Alkmaarseweg bel ik Pé. Hij is op weg naar Enkhuizen, en keert meteen om en gaat richting Medemblik, waar we elkaar bij de brug ontmoeten. In hoog tempo naar haven De Zeug, waar ik nog wat uitleg krijg over hoe het er hier ooit aan toe ging. Bieten werden hier verscheept naar de suikerfabrieken. Via de Zeugweg gaan we richting Wieringerwerf en door naar de koffie in Middenmeer. Om even na 16.00 ga ik op huis aan. 82 km gereden.

Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

marcel beekmans zei

je had de foto's ok int midden kunnen zetten he :: bij het uploden miden aan vinken:P

Pé Koomen zei

Die krant, had je mond open gehaald ik heb er niet aan gedacht maar hij ligt er nog en komt zeker in huize van Hattem.

gr.Pé